top of page
2020_GEKKO_Logo only.png

舞台上的太鼓

太鼓表演究竟係點嚟架?

平時聽到太鼓,自自然然就會諗起太鼓之達人,而太鼓之達人我地就玩得多啦,喺機鋪都見到唔少太鼓遊戲機,但除左知道係嚟自日本外, 真嘅太鼓究竟喺點嚟你地又知唔知呢?依家就話比你地聽啦!

喺講解之前, 先要簡單講述一下太鼓的歷史, 好多人認為日本鼓就喺太鼓, 但其實太鼓只喺大眾對日本鼓的統稱,太鼓文化喺日本源遠流長,史書顯示經已有二千年以上嘅歷史,而一直以黎太鼓都喺用作祭典工具同激勵軍隊士氣。到近代,太鼓先漸漸成成歌舞伎同傳統日本祭典嘅伴奏樂器。

圖片來源: http://ondekoza.com/gallery.html

但令到太鼓能夠搬上表演舞台,就要講到日本最為著名嘅太鼓隊伍「鬼太鼓座」。喺1975年嘅波士頓馬拉松中,鬼太鼓座喺波城舞台上以太鼓演奏,自此震驚世界,為世人所認識,太鼓亦由配角正式成為主角,所以除左日本本地,太鼓喺北美地區亦都非常盛行。時至今日,世界各地都衍生出林林種種嘅太鼓隊伍,每隊鼓隊都各有特色,百花齊放,大家日後除左玩太鼓之達人外,亦不妨可以認識下佢地架!

Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Ban's Gig Drums Facebook
  • Ban's Gig Drums instagram
  • Ban's Gig Drums Youtube Channel
2020 Gekko New Logo_GEKKO_Logo only.png
2020 Gekko New Logo_GEKKO_Logo only.png
bottom of page